Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

reede, 3. jaanuar 2014

Pokkerikäsi

On teada tuntud tõde, et cash-game mängijad ei austa turniirimängijaid, isegi mõnitavad neid. Kuid minu arvates on tunne vastastikune.

See, et sa oled hea cash-game mängija ei tee sind kohe paremaks pokkerimängijaks ega ka obvious paremaks turniirimängijaks. Olen nõus, et cashis on rohkem skilli long-runis, stäkid sügavad, rohkem otsuseid, rohkem mänguruumi. Aga minu arvates on see ikka suht nüri. Turnas on ülilahe tunne, kui satud suurel tourneyl finaallauda ja siis flippad seal. Toon näite.

Käisin eelmine nädal sõpradega home game high stakes turnat (10 eurot, 1x rebuy ANYTIME) tegemas. Mõnus õhkkond tegime pulli, aga ma olen juba selline mängija, et vahet ei ole, kui mõttetud või väiksed panused on - ma tahan oma sõpru võita ja nii öelda "hurt them". Hull soulcrusheri jutt.

Igatahes, formaat oli nagu ikka selline järgmine tase hyper turbost ja lõppfaas. Minu stäck oli vist 17k ja olin massive CL 500/1000 (no antes) blindides. Minust paremal istus üks asjalik kutt, proff nii öelda, ta mängis okeilt võrreldes teistega. Naljakas oli, et kõik hullult respectisid teda, nagu uus Phil Ivey istuks üle laua. Tagasi käe juurde, mängime FT bubblet 10 alles, 5 handed play (i like it). UTG limbib AK-ga (WP) 8k stäkiga, CO (proff) teeb 12k stäkiga tõste 2,6k-le QJs (ka huvitav mäng), leian BUTTONI pealt offsuited KK (peab meeldima), teen reraise 5,6k-le, BB on short ja callib all-in 3k 44-ga (ok mäng). UTG ägiseb julge 30 sekundit nagu oleks potil ning foldib(!), proff insta-(ainult)callib. Ma olen nagu: "Ok, jõulud ikka kestavad!". Flop 89T, kaks ärtut. Check, pushin, snapib ja viskab võidukalt lauale QJ ärtudest. Blank, blank. Oleks see keegi teine olnud, siis ma oleks asja rahulikult ja naljaga võtnud või leveldanud või midagi. Aga kuna tegu oli väidetava cash-game profiga ja ta ütles selle maagilise sõna "Sorry...", siis otsustasin talle ausalt öelda, et päris halb mäng. Mille peale ta ei jäänud ka võlgu ja ütles, et mina mängisin kehvasti, tõstsin liiga vähe, oddsid olid ju nii head. Seletasin talle, et kas ta tõesti arvab, et ta on kunagi heas seisus ala 77 vastu selles spotis ja kas ta arvab, et kui flop tuleb J22, siis ta check foldib, olles investeerinud pool stäkki? Hõõrus veel soola haavale, et oleks sa All-in läinud, ta oleks foldinud. Ma ei ole selline mängija, kes kardab KK-ga, et äkki tuleb A lauda ja nüüd on pekkis. Ma lähen all-in siis on kõige kindlam. Kuigi antud sitatsioonis 12 bb sisse shoveda oleks ka igati standard olnud.

Aga long story short ta võitis turna ära ja ma min cashisin 3ndaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar