Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

kolmapäev, 2. aprill 2014

Soodsad komplimendid

Käisin hambaarsti juures, viimane kord sel perioodil ja mis siin salata, olin meeldivas meeleolus. Kellele seal ikka nii väga meeldib käia? Esmalt puuritakse, okei õnneks on süstid olemas, aga paar korda tegin ilma ka, kuna arst ültes, et see köögens-möögens. Midagi väga hullu polnudki, aga päris meeli lahutav tsirkus ka ei olnud. Teiseks see pisifakt, et joppantonius kui kallis on!

Igatahes, lasin nüüdki süsti ära teha ja siis tekib selline paar minutit ootamisperioodi. Arstid aeg ajalt hakkavad lõugu laksutama, mis on iseenesest hea vaheldus, kui suu ammuli seal oma hammastesaatust talud/ootad. Seekord sattuski mulle hea vahetus, sellised 30ndates naisterahvad. Jutt hakkas nurgast pihta umbes, et kui halvasti on nende lastele kella keeramine mõjunud. See ei olnud väga huvitav, aga siis võttis üks jutuks, et ta saab endale venna?! Ma olin seal pingis ka veidi hämmingus, et mõttes korrata paludes. Tuligi välja, et üks 64 aastane isa oli kõrvalehüppe teinud ja asi ants. Moorid lasid klatši sujuvalt edasi, ise hirnudes (ja puurides kusjuures) ja ma pidin kõvasti pingutama, et naeru kinni hoida. Mõnus oli, ei pannud aega ega valu tähelegi, täitsa okei meelelahutus/tervise parandamine 105 euro eest. Just nimelt - 105.

Ütlesin kabinetist ära minnes, et lõbus vestlus oli ja kiitsin ka hambaarsti, et parim kes mul olnud on, mis vastas ka tõele. Sain 5 prossa soodustust arvele, mida varem polnud saanud.

Tehke rohkem komplimente!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar