Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

esmaspäev, 16. juuni 2014

Juunikuus olukorrad on maas

Kuhu ma jäingi? Viimases postituses rääkisin hooaja viimasest võistlusest Super Karikast, kus tahtsin ühe võidu veel noppida ja täpselt nii palju ma suutsingi. Segapaaris koos Gretel A - kes tegi muuseas super esituse. Meie parim mäng ja võistlus see aasta, võiks öelda, et sattus õigele päevale. Meespaaris kaotasime Kaljurand/Käsnerile, kes olid see päev meist paremad.

Aga mis muidu? Pühendan ennast treeneritööle ja mulle see üldiselt meeldib. Juunis oli just üks linnalaager ja trennid veel toimuvad. Juulikuus on kõige vähem tööalast tegemist ja siis läheb vaikselt augustis uuesti tegemisteks.

Räägiks ka 6 kuu eesmärkidest, mida pmst on jäänud veel 2 nädalat täita. Aja möödudes pole enam ma nii distsiplineeritult asjasse suhtunud. Olen kohati võtnud ehk liiga vabalt. Kõige vähem olen rahul pokkeri mängimisega. Lihtsalt vabal ajal olen mõned korrad mänginud. See ikka pakub mulle naudingut ja vaheldust. Iseenesest kui seda mõne euroste panustega teha, siis ma ei teeks sellest suurt numbrit, aga ennast teades, siis seda liini pole kerge hoida.

Olen lubanud paar burgerit ja pitsat ka, kuna meeletu isu oli. Trenni pole ka iga nädal 3 korda teinud, kuna ma olin vahepeal haige ja üldiselt sulkahooaeg läbi ka. Kuigi ennast peab veidi liigutama, tuleb kindlasti kasuks.

Sellest rääkides, siis tulin just spordilaagrist, mida ma iga aasta üritan oma sõpradega korraldada. Tore ja vinge oli. Võtsin teisel õhtul ka üle 5 kuu esimest korda alkoholi ja väga lõbus oli. Suure-Jaanis oli pidu, mis on väidetavalt ainult kord aastas. Pidi meeldima! Isegi pilet oli. Sadasime kambaga sisse ja tegime tantsu. Hiljem läksime tagasi koolimajja, kus ööbisime ja viisime läbi teada tuntud "Nipsti Napsti Teatevõistluse", mis koosnes naftapuurimisest, vähikõnnist, tõketest ja sulgpallist.

Kokku harrastasime üle 20ne erineva mõõduvõtmise nagu näiteks võrkpall, frisbee ja ka "Õige või Vale" ja "Mida Ants arvab?". Toon välja üldseisu ja individuaalsete auhindade saajad.

Sinine (Ott, Indrek, Sandra, Erki, Marko) 855 punkti
 Punane (Martin, Mikk, Johanna, Gretel, Ants) 810 punkti
Must (Täku, Kaisa S, Kaisa K, Siim, Lauri) 735 punkti
MVP - Siim
Parim Kaitsemängija - Ott
Parim Emotsioon - Mustade võrkpall Siniste vastu
Parim Naine - Johanna
Parim Nali - Sandra
Parim Paar - Mikk ja Ants, tiimitöö bromance

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar